Salı, Nisan 26, 2011

Boz

Hani ben de tayyo olsam ben de korkardım bozkurt lafından. Adını duyduğumda "hayvan"lığına laf atardım. Ne de olsa Türklüğe karşıyım. Tiksiniyorum. Ruhum bulanıyor, tüylerim kalkıyor Türk adını duyunca. Arap sikmiş beni. Arabın ve arabınkinin hastasıyım. Aynı kardeşlerim araplar gibi amerikanın köpeğiyim. Dediklerini yapıyorum tasmamı çok seviyorum.

Amerikan askeri Irak'a girdiğinde yanlarında Türk askeri olsun istiyorum. Türk, Amerikalı için ölsün diyorum. Çünkü Türk kelle, Apo sayın, Conininkini ağzınıza alın. Bu kadar basit. Hani bunda neyi anlamıyorsunuz kafam almıyor. Aynı haşmetli arap kralları gibi ABD müslüman öldürürse ses etmem. Hatta Allah onlara kolaylık versin, müslüman kadınlarına daha rahat tecavüz etsinler, Iraklı direnişçiler karşı çıkamasınlar diye televizyon önünde dua ederim. Ederim yani. Nasıl etmem seçimlerden önce başkanlarının huzuruna çıkıp izin aldıktan sonra? Nasıl Nato'nun Libya'da ne işi var tükrüğünü 3-5 gün sonra yalamam? Nasıl ABD'de Türk yetkililere rüşvet ödediği için özel işletme yöneticileri yargılanırken o rüşvetleri alanlar hakkında yargıya gitmem? Bu biraz alakasız oldu galiba ama sıkıntı yok. Yargı demişken Anayasa Mahkemesini ele geçirdiğimi söylemiş miydim? Yine ABD'deki porsumuş taşaklı reisimin polisinin CIA ile birleşerek Türk askerini kumpasa getirdiğinden ne haber? Beni beğemiyorsunuz ama çok çalışıyorum. Peki bunun karşılığını ne olarak alıyorum? Pis faşist Devlet Bahçeli'yle bozkurt kavgası verdim bilirsiniz. Bozkurt bildiğiniz köpek. Ben başkanı olduğum ülkenin, kurucu değerlerinin, onu bağımsız tutmuş tek öğenin, yani Türklüğün düşmanıyım. Bilirsiniz, söylemiştim. Peki Bozkurt ne? Güya bin yıllardır Türk'ün saygı duyduğu simge olmuş. Ergenekon(ki bu terör örgütüdür demiştim)'dan çıkamayan salak Türk'leri doğru yola yönlendirmiş güya. Mandaya karşı çıkan, aklı kıt uyuz olduğum Mustafa için halk Bozkurt demiş. Onun o gözlerini, duruşunu aklını, liderliğini ona benzetmişler. O durmamış Eski Türkiye'nin ilk paralarına bozkurt resmi bastırmış. Peh. Ben olsam iki yüzüne de kendi resmimi bastırırdım. Tamam fazla sallamayayım belki bir yüzünde Bush'un resmi olur. Tamam belki kendi resmim yerine de fetoyu kordum. Bunlar mesele değil. Mesele şu ki benim ele geçirdiğim Polis gücü içinde üç beş tane şerefli, haysiyetli, milletine milletinin değerlerine bağlı kişiler kalmış. Şu aşağıdaki vidyoya bakın. Benim polisim ben bozkurta köpek dedikten sonra rap rap bozkurtuz diye bağırıyor, yürüyor. Vay amk. Sivas İl Emniyet Müdürü'nün kulağını çekeyim hemen.



Not: O marşı seçen, böyle bir zamanda onurluca, mertçe, başı dik böyle yürütebilip "kim bunlar" diye haykıran amirimin taşaklarını yerim. Helal olsun. Polisimizin şerefi sizin ellerinizde.